miercuri, 14 august 2013

Invartita

Stii ce sunt eu? O idioata. Nu pentru ca am idei, ci pentru ca sunt. Da frate, toti care existam, sub o forma sau alta, ne numim idioti. doar ca eu sunt mai idioata decat majoritatea. De ce? Pentru ca eu nu sunt mediocra. deci cand sunt sau fac ceva, e musai sa fie treaba la superlativ. Mnah si uite-asa, la superlativ adica, ma invart in jurul cozii si iau tot aceleasi decizii proaste, ca doar ce naiba...daca se poate, de ce nu? Oricum, important e ca sunt mandra de deciziile mele. pe moment ce-i drept....dar nici nu le regret. Macar sunt convinsa ca la un moment dat ma prind de schema si-mi revin... Odata tot are sa-mi dea una din decizii o "perversa ca la Targu Ocna" peste ochi de-am sa ma trezesc, sau de-am sa orbesc. Oricum, macar am sa realizez in sfarsit ca am realizat ceva ce era demult realizat, consemnat, notat si ce mai vrei tu.

Cius!

Niciun comentariu: