miercuri, 27 august 2008

Aventurile unei "Drosophila Melanogaster" in plamanii mei [S.F.]



Acum cateva zile eram la prietenii nostri de familie care sunt fericitii poprietari ai unor sere si solarii. Cum aveau foarte mult de recoltat ne-am oferit sa ii ajutam. Totul super ok super funny glume rasete rasunau din solarii, cand brusc, in timp ce suflam si eu ca tot omul o "Drosophila Melanogaster" isi croieste drum spea plamanii mei prin caiele aeriene. Va imaginati ce "fericita" am fost. Urma sa fiu gazda unei "Drosophila Melanogaster"!!!
Dap, de atunci o posed. Unde? In plamanii mei, logic. Unde putea fi altundeva.

Eu, cum sunt o gazda buna, am zis hai sa ii caut si un partener, sa nu se simta singura Mela [asa o alint eu :P]. Dar ce sa vezi, ea deja avea un partener. S-a intalnit cu el in plamanii mei, cine stie de cand era saracul singur pe acolo.
Dar ce sa vezi, ieri dimineata Mela si iubi ei Droso mi-au spus ca o sa fiu mamica!!! Adica ea o sa fie mamica :D eu o sa fiu....doar gazda si pt ei :D.
So, eu ma pregateam pentru baby lui Mela si Droso. Ma gandeam ca se vor naste peste 10-14 zile cum e normal. Well.... se pare ca m-am inselat. Azi dimineata cand m-am trezit sute de babys zburau in jurul meu. Si am zis ca sigur le e foame, so, m-am dus si am cumparat o sticla de vin :) [nu dau nume ca nu vreau sa fac reclama] si mi-am hranit oaspetii... adica baby oaspetii :D. Maaaaaaaaaamaaaaaaa ce festin a fost pentru ei. Si acum imi multumesc.
Maine ma gandesc sa le dau otet. Eu cred ca o sa le placa. Sper sa ma ajute Droso si Mela, adica am nevoie de cineva care sa-mi tina epiglota ca otetul sa ajunga unde sunt cazati, adica in plamani.

E destul de grea viata de gazda a unor "Drosphila Melanogastrer" dar destul de frumoasa.[:P]

Niciun comentariu: