joi, 28 august 2008

Wake-up in ritm de bass



Eu sunt cea mai fericita vietuitoare la bloc din cate exista...de ce? Simplu. Aproape in fiecare dimineata ma trezeste un ceas ceva mai neobinsnuit: boxele vecinilor!!! Nu va mai spun ca mirificele melodii sunt din genul hip-hop, dance, manele (uneori) si altele,ceea ce duce la posibilitatea de amplificare a bass-ului (sau cum s-o fi chemand) .
Va dati seama cum imi vibreaza mie peretii,podeaua, patul pana si creierii!!! Nu ca ar fi ceva rau in asta...(oricum din spusele multor persoane eu am doar neuroni somalezi care pot murii din clipa in clipa) dar dupa ce ma trezesc, in chinuri, am o durere de cap de toata frumusetea intreaga zi.
Si am zis eu in sinea mea....ce ar fi sa le fac si eu o data faza asta. So, mi-am facut planul, aveam sa imprumut statia si boxele lui varmio, ce mai... urma sa fie o capodopera. In sfarsit ma puteam razbuna pe cei care imi ucideau somnul de dimineata; dar (again apare acest "dar" pe care de-a dreptul il urasc) a aflat mama de "micul" meu plan, si bineinteles ca l-a compromis total. Cum? Poi destul de simplu...mi-a interzis sa aduc boxele in casa [:D]. Asta este..dar tot am sa ma razbun eu. Intr-un fel sau altul..[>:)]

Niciun comentariu: