miercuri, 27 august 2008

Mania mea pentru ciocolata, bomboane si ....carne






Toata lumea are o obsesie, mai mult sau mai putin putin periculoasa.
La fel si eu. Da ati ghicit. Obsesia mea e pentru ciocolata [pe primul loc] . Nu pot sa spun ca nu prezinta anumite riscuri obsesia mea. Principalul risc e ca as putea face diabet. Dar cu ii pasa?!?!......pana cand nu il am nu ma opresc din devorat ciocolata [:D]. Al doilea risc ar fi ca m-as putea ingrasa...desi...nu prea cred ca e posibil..nu m-am ingrasat pana acum de ce m-as ingrasa de acum incolo. Si in plus ce e asa de rau in a te ingrasa?
Aaaaaaaa da.... bomboanele. Poi sa fie cat mai multe de diverse arome si culori. Eu nu refuz niciodata bomboanele....iar daca sunt de ciocolata si mai bine [;))].
Cat despre a treia mare obesie a mea....carnea. Nimic nu se compara cu un gratar de pui suculent, sau cu o friptura de porc. Ooooooo da.

So, pt mine o zi fara carne si ciocolata e o zi pierduta. Eu nu concep viata fara carne si ciocolata. Stiu e destul de ciudata combinatia....dar la o persoana excentrica merge (adica la mine [:D]) [:P].

Niciun comentariu: