miercuri, 27 august 2008

Patul vecinilor



Patul. Unul dintre putinele obiecte de mobilier pe care il ador (defapt singurul). De ce? pt ca acolo imi petrec cel putin 14 ore din 24 dormind. Acum vorbesc de patul meu. Adica cel pe care il are camera mea in dotare. E destul de comfortabil (atat cat imi permite coloana sa-l am de comfortabil:P [dar aceasta va fi o alta postare]), imbracat de obicei in cearsafuri pe culori calde, cu 2 perne mici, si deasupra, ca un fel de regina peste toate cele mentionate mai sus o plapuma[:], ce mai.....adevaratul meu prieten.

Ideea e ca nu pot spune acelasi lucru despre patul vecinilor, care, de fiecare data cand se pun sau se ridica din el,[adica din pat ], incepe sa scartaie. Va imaginati ce poate sa insemne pt mine, o fana a dormitului, scartaitul patului vecinilor. Iar cum eu am somnul relativ usor, va dati seama ca eu dorm cele 14 ore in reprize. Astfel: la ora 3 dimineata merge vecina la toaleta; la ora 3.30 merge vecinul la toaleta; la ora 5 se trezeste vecinul si merge la munca; la ora 8 se trezeste vecina si merge la munca.

Solutie la problema mea exista: sa isi cumpere vecinii alt pat. Sau sa ma mut eu in alta camera din apartament. Dar...de ce?

Niciun comentariu: