luni, 25 august 2008

A fi sau a nu fi....gay

Ok stiu, o sa ziceti ca subiectul asta a fost mai mult decat epuizat;dar(intotdeauna am eu un dar ascuns in maneca:P) eu consider ca punctul meu de vedere privind afirmtia: "esti gay" nu a fost niciodata expus.

So, am zis : de ce nu? doar e blogul meu.

Dupa parerea mea folosim mult prea des expresia "ce gay e" si altele de genul. Dupa ce criterii ii incadram noi pe semenii nostrii in categoria gay? Prin simplul fapt ca se imbraca mai excentric? Si ce? probabil si tu te imbraci excentric. Pentru ca a facut un gest putin deplasat?Si ce? sunt convinsa ca si tu ai facut destule gesturi deplasate. Asa ca eu propun sa fim mai atenti cand si pe cine facem gay. S-ar putea ca noi sa fim de doua ori mai gay decat persoanele pe care le etichetam astfel.

Si in plus. Ce e asa de rau in a fi gay? in fond si la urma urmei...exprimi tot acelasi gen de sentimente doar pt persoane de acelasi sex.

Niciun comentariu: